söndag 24 maj 2009

Off i tiden

Min lilla sovstund igår blev längre än planerat....3 timmar närmare bestämt. Vaknade strax före 19. Långt efter att gymmet stängt. Lite vilse i dagsrytmen fick jag i alla fall ut mig på en promenad runt en av sjöarna här i stan. Det behövde jag verkligen. Idag är jag lika trött igen. Inget hjälper. Kanske kan snuvan jag fått vara lite medskyldig till tröttheten.

Jag ska försöka få ut mig på en promenad i eftermiddag också för att se om det kan göra någon nytta med mer frisk luft.

Målade i alla fall ganska långt på en ny tavla. Den ligger på konsthemsidan för den som vill titta (ny länk finns) Det är en silvervariant av den gula rosen jag gjorde tidigare i veckan. Idag ska jag försöka mig på att måla djur som jag ska använda om jag kan göra utställning i Djurens Vänners nya lokal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar