tisdag 12 maj 2009

Ännu ett härligt projekt

Min mat-hemsida jag påbörjade igår har nu vuxit. Här helt kär i mitt projekt. Det har kommit några fler recept och jag håller i skrivande stund på att skriva om ett par till och letar fler recept. Det är jättekul!! Träffade en kompis i förmiddags och beskedet att det ska finnas en förslagshemsida för att laga mat till mig mottogs varmt. Fick också tipset att se till att det finns att välja på. För min egen skull. "För att om du föreslår något så kan du ju räkna med att det är det du får" sa hon. Det stämmer säkert. Har ni några goa veggo recept så får ni gärna skicka dem till mig. Jag kan trolla med knäna när det gäller att göra om och anpassa mat så att så länge inte basingredienserna är ost, citrus el nötter så kan jag nog fixa till det om det behövs.

Har alldeles för många projekt nu dock.... måste se till att avsluta något av dem nu. Kanske disken.....eh.... :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar