onsdag 27 maj 2009

Liiiden =)

Igår fick jag hjälp av snälla Tina igen. Tack!! Hon skickade healing till mig och berättade att jag är så trött för att jag läcker energi på något sätt. Jag tänker för mycket och därför är jag så trött. Min aura är ovanligt liten. Ska försöka göra något som gör mig glad och ger energi. Så här kan man ju inte ha det.... verkligen.

En hel del roliga saker gjorde jag igår. Jag laddade ner ett ljudredigeringsprogram (Audacity) spelade in en meditation och lade på musik. Provade den innnan jag somnade. Märkte att jag måste prata ännu saktare för att inte bli stressad och lägga lite större glapp mellan de olika klippen. Roligt va det iaf. Förutom att jag hör att min röst "knarrar" igen så störde det mig inte att lyssna på mig själv. Det låter ju inte som jag ändå.

Itzie och jag tillbringade också nån timme i domkyrkoparken i stan. Man laddar upp bra där. Det va skönt.

Nu ska jag ut o promenera lite lugnt med Platon och hans matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar