lördag 16 maj 2009

Gangstrar!

Inatt växte det ut horn på mina små raringar minsann. Strax för fyra tyckte de att natten var slut och for runt och skulle leka. Totte ville inte heller sluta klösa på min massagebänk. Var ilsk på honom ett bra antal gånger. Otroligt nog är de fortfarande pigga. De brukar få för sig att när de väl fått mig ur sängen, då är det sova dags för dem. jättekul....... Fast jag är ändå lyckligt lottad. Detta händer inte ofta.

Innan sängdags igår så ringde de från Djurens Vänner. Katten är inlagd på djursjukhuset. De hade fått en jättetrevlig och duktig veterinär som hade varit väldigt noggrann. Hon kunde inte lova att den kommer klara sig men hade varit försiktigt optimistisk. Får veta mer efter helgen.

Härligt att vakna till sol idag. Det är Växjösjöns dag idag, kanske får man ta sig en vända ner till stan och kolla. Jag lyckades få igång mp3-funktionen på min mobil igårkväll igen. YAY!!!! Är enormt lycklig! Nu kan jag lyssna på mina ljudböcker igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar