onsdag 20 maj 2009

Helgen och början av veckan

Ingen vinst för Sverige. Men det hade vi väl räknat med. Vinnaren är helt sanslöst likt min lillebror konstaterade vi. Han höll själv med vid tillfrågan. Bra med det nya poänggivningssättet lite mindre kompisröstning då. Betoning på lite iaf ;) Jag tillbringade kvällen hos Myléne och hennes pojkvän för att fira M:s födelsedag. Storasyster var också där och två par till som jag inte träffat tidigare. Trevlig kväll med mycket skratt.

Söndagen blev lugn. Fick veta att katten varit tvungen att avlivas eftersom den var så sjuk :( När jag sedan gjorde en tripp till apoteket på sjukhuset för att inhandla huvudvärkstabletter hörde jag Kammarkören sjunga upp och kom på att storasyster sagt att de skulle sjunga. Bestämde mig för att gå dit efter besöket på apoteket. Kören var duktig som vanligt. Syster och jag tog följe hem eftersom vi bor mindre än 500 m från varandra och hon kom med upp en liten stund. Jag var ur gängorna och behövde piggas upp lite. Förvirrad över allt och rastlös över att inte ha något att göra om dagarna.

I måndags minns jag knappt vad jag gjorde. Jo, jag målade. Igår målade jag också utöver promenad och lite städ. Håller på att fundera över dagens planer nu. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra än.

Har fortfarande inte hört något från bokföringskursen. mmm....rastlös blir man.


Gårdagens tavlor


Funderar på vad jag ska göra med den här nu. Vill ha en hand som håller rosen....men händer är så svårt!!



Det här är inte min design. Har lånat den från en annan bild på nätet. Jag bara övar lite skuggteknik osv på denna. Tänkte göra en gul stor sån här när jag har en ram klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar