onsdag 6 maj 2009

Jäspar fortfarande

Gud vad segt det är för tillfället. Är en riktig sömntuta! Som tur är kommer Itzies "mormor" och lämnar henne strax så jag fick se till att ta mig ur sängen. Annars kunde jag lätt sova halva dagen. Är sugen på att göra mkt idag dock. Både läsa och teckna. Får se om jag kommer nån vart med det. Jag har lite skumt ont i ländryggen och borde gå o träna. Tyvärr är jag också snuvig. Kanske lite Yoga på vardagsrumsgolvet?

Igår fick jag en rolig utmaning. När jag skulle sova i tisdags fick jag en hälsning till min mediumlärare. Eller vad man ska kalla henne. Jag skickade ett sms för att höra om hon ville höra. Hon ringde upp strax efter så jag fick lämna budskapet. Jag kände också att det var mer på väg och vi bestämde att jag ska mejla över vad som kommer fram till henne i så fall. Under tiden jag var i affären och donade lite här hemma dök det upp mer och mer och till slut fick jag sätta mig ner och meditera en gång till den dagen för att få lite lugn och ro. Det gick inte riktigt så lätt som det brukar göra. Lite prestationsångest tror jag.... fniss... Kändes märkligt att det var jag som fick fram saker till henne.... brukar ju vara tvärtom.

Nähe....om jag skulle få ändan ur vagnen och skicka iväg en jobbansökan. Ska träffa arbetsförmedlingen imorgon och vill ju gärna ha gjort nåt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar