söndag 26 april 2009

Tung

Gårdagen var tung. Trött på att vänta på att livet ska få börja! Trött på att sällan bli sedd för den jag är. Paula drog med mig ut till hästarna en liten stund så att jag fick "gosa" med dem. Fick också rida barbacka på hennes lille buspojke Mirre. Är lite rädd för honom men det gick fint. Sedan blev jag också övertalad till grillkväll hemma hos en kompis till Paula. Det var riktigt trevligt. Jag pratade som vanligt mer med barnen Emma 5, och Julia 6 än med de vuxna till slut. Julia somnade hos mig i soffan efter ett tag. Var på gott humör när jag kom hem.

Idag ska jag nog ta mig ut i det fina vädret och promenera. Jag har fått låna en kompis Ipod eftersom min är sönder för att kunna lyssna på mina ljudböcker. Trevligast att göra det när man går tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar