onsdag 15 april 2009

Man ska inte skratta åt hästar

Faktiskt! Det fick jag lära mig igår. Paulas "lilla" tjej Liten hade ett strå i munnen. Ett sånt med ett ax i slutänden. Det såg så komiskt ut att jag skrattade när jag fick syn på det. O hon blev jätteledsen :( Paula berättade att om man skrattar åt djur så tar de det ibland som en förolämpning. Stackars Liten. Matade henne med morot sen för att hamna lite på plus. Hoppas hon tycker bättre om mig ikväll när vi ska dit och rida.

I eftermiddag ska jag träffa A-L och hennes underbara dotter Ylva. Ylva är nu drygt 15 månader och en riktig solstråle. Ska bli mysigt att gosa och leka lite.

Nu ska jag rensa sängen från katthår. Gangstrarna fäller så det är inte klokt och jag har en stor drös efter Tottes och min gosestund.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar