fredag 24 april 2009

Lovely!

En envis huvudvärk till trots så var gårdagen mycket trevlig. Jag hälsade på gamla kollegorna på universitetet och sedan var Rikard och jag på "Starta Eget mässa". Det var mycket givande! Jag pratade med Visma och Skatteverket. Skatteverket sa att jag mycket väl kunde köra mitt eget som hobby så länge tills jag är tillräckligt frisk för att jobba på riktigt! Glad blev jag! Så nu är jag igång :D :D :D Jag träffade också en kvinna på Visma som var väldigt intresserad av det jag planerar att göra. Hon fick mitt visitkort. Hon kommer kanske inte att höra av sig men i nuläget är det bara trevligt att träffa folk som inte tycker jag är tokig.

På vägen hem plockade jag nässlor till nässelsoppa och resten av eftermiddagen och halva kvällen tillbringade jag sedan med underbara Marian Keyes. Härligt!

Idag har jag en behandling att utföra med. Sedan blir det träning för fulla muggar!

kram o vink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar