torsdag 2 april 2009

Försökskaniner sökes

Genom att använda storasyster som försökskanin har jag påbörjat att utveckla en egen personlig form av behandlingsteknik inom healingen. Jag blandar dels intuitivhealing (jag följer inte något speciellt mönster utan jobbar på känn) med massage. Hennes rygg och axlar har blivit mycket bättre nu när vi hållt på en tid och därför skulle jag vilja utveckla metoden mer för att lägga till den till mitt utbud. Till detta behöver jag "försökskaniner". Helst personer jag inte känner sen tidigare. Någon som vill? Jag kanske ska tilläga att jag är inte utbildad massör utan får vägledning från mina andliga vägledare om hur jag ska göra. Behandlignen skulle inte direkt kosta något. Jag skulle bara ta betalt för oljan jag använder att massera med och de ljus jag förbrukar. Förmodligen inte mer än 20 kr alltså. Som jag ser det skulle jag behöva tre personer att arbeta med. En gång eller kanske två tre gånger beroende på vad ni vill och kan. Om det är någon som är intresserad är det bara att skicka ett mejl så kan vi bestämma mer sen. Kolla gärna in den nu klara hemsidan för mer info.

liljabehandlingar@gmail.com

1 kommentar: