onsdag 29 april 2009

Se där ja

Det ante mig! Minsann! Har varit lite ur gängorna så jag bad en kompis söka igenom min lägenhet efter vilsna själar. Jo då, jackpott minsann. Den jag kände jag plockade upp i fredags och två i köket. Nu är de borta. Har försökt själv men inte lyckats. Det kanske kan låta konstigt att jag som kan jobba som medium inte lyckats hjälpa själar hemma hos mig. Det är tyvärr så det är att när det är hemma hos mig eller i min egen aura så blir det för privat, eller för nära. Det är lättare att hitta jordbundna energier i en miljö jag inte bor i. Där har jag hittills inte misslyckats. Får bli lite bättre på att meditera så jag kan få upp förmågan ännu mer.

Tina fortsatte att prata om Uppsala idag när jag pratade med henne. O vad tankarna går... haha... Det får va ett riktigt bra jobb i så fall.

Idag har jag åkt barbacka igen. Mysigt. Men det var så varmt att det kändes som om jag kissat ner mig när jag klev av. Nästa gång ska jag rida barfota.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar