onsdag 8 april 2009

Oj! Har det gått så länge sedan jag skrev. Ledsen att jag varit borta så länge. Jag har varit fast i Stieg Larssons andra bok och bara sovit och läst de stunder jag varit hemma.

Helgen var fullmatad med aktivitet. På lördags kvällen var det Tildas tur att hitta vilse. Hon blev rädd för ytterdörren nere i porten när vi gick ut och när vi sedan skulle gå in så blev och helt hysterisk, krånglade ur sig ur selen och sprang in i den lilla skogen bredvid huset. Som tur var stannade hon vid ett stenparti och gömde sig. När jag varit där en stund och ropat kröp hon fram och jag kunde få tag på henne. Snabbt som tusan tog vi oss in igen och har hållit lilltjejen här sen dess. Som tur var hade jag grannen med mig som kunde hålla Totte åt mig. Efter äventyret åt vi mat och gick ner på stan och tog en öl.

På söndagen var jag med på min första hästtävling. Det var roligt tyckte jag. Försökte hjälpa till så gott ja kunde med hästen. Han är stooor och jag kan inget om hästar. Men det gick bra.

Lägesrapport företag: väntar, väntar, väntar.....

1 kommentar:

  1. Jag älskar oxå Stieg Larsson (ljudböckerna). Det är omöjligt att stänga av!

    Jag har en award till dig att hämta inne på min blogg.

    SvaraRadera