måndag 20 april 2009

I väntans tider

Lite uttråkad för tillfället. Bara väntar och väntar på att något ska hända som tar mig vidare. Går och funderar på ett personligtbrev målet är att ha ett skrivet idag. Ska vara hundvakt idag igen. Itzie var här hela helgen och idag och imorgon ska jag passa en annan kompis hund. En pigg lite dansksvensk gårdshund som heter Platon. Tänkte börja med att gå en hyfsat lång runda med honom. Får se hur höften håller.

I fredags var jag förresten på gymmet. Ja vet, man svimmar nästan. Jag gick dit och hem och körde 20 min på crosstarinern och 10 min på floating maskinen. Har inte provat det tidigare och det var kul. Kändes i låren även om jag tog det lugnt för att se hur min skadade muskel tog det. (Det gick fint) Imorgon ska jag gå och träna med en kompis. Har försökt motivera mig till att göra lite Yoga med men har inte lyckats. Tänkte att det kan vara bra för mitt högerben att stretcha lite med.

Har en behandling bokad till fredag. Kulkul! O på onsdag förmiddag ska jag göra en konsultation på telefon åt en kompis från mediumutbildningen. Vi ska öva på varandra för att inte tappa det vi kan i väntan på kunder. Jag är inte direkt nervös. Vi har jobbat ihop innan då det gått hur bra som helst.

Dags att hämta hunden. Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar