torsdag 16 april 2009

Tack och lov för insekter!

Ja, faktiskt! Bättre underhållning för mina små kan jag knappats tänka mig. Totte och Tilda har fullt sjå med att hålla koll på alla humlor och flugor som besöker balkongen. Tottis är inte alls lika rastlös och Tilda hade inte den minsta lust att gå ut idag. Hon fick därför vara inne när brodern och jag luftade oss lite.

Idag fick jag ett samtal från min handläggare på arbetsfömedlingen. Jag ska lite smått böra leta platser att söka jobb på medan jag väntar på att försäkringsbolaget bestämmer och de vill ge mig lite pengar till en kontantinsats. Ska börja imorgon...

Idag har jag jobbat hårt. Faktiskt. Jag har förstorat en teckning till en målning vilket har tagit hela eftermiddagen. Ändå är jag också långt från klar. Är riktigt nöjd än så länge.

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar