måndag 13 april 2009

Paus

Tar en paus vid datorn efter röjande i lägenheter. Är inte riktigt klar men det får duga. Det är i alla fall bättre än förut. Sedan ska jag sätta mig i solen o göra nåt. Vet inte riktigt vad. Lite rädd är jag för att sätta mig. Har blivit så nere när jag gjort det de sista dagarna. Men det blir nog bra.

Jag har lite träningsvärk efter ridningen igår. Jag satt knappt på mer än 10 minuter men är man otränad så är man. I och för sig är ju ridmusklerna helt andra muskler än de man använder annars.
Paula och jag har tagit en långpromenad i solen med hennes hund. Jättehärligt! Jag blev sugen på att spela badminton eller volleyboll. Ska kolla vad ett nät kostar. Ett alternativ till det evinnerliga kubbspelandet som jag är så trött på. Det är ju lätta aktiviteter att samlas kring en kväll istället för att bara sitta på ändan och äta.

Ha en bra Annandag!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar