lördag 28 mars 2009

Undervisa?

I torsdags var jag med grannen på en föreläsning hon hade 1,5 timme söderöver. På vägen hem tittade vi förbi lite olika inredningsbutiker. Det var roligt och jag fick massor med idéer om hur jag ska kunna få det att gå ihop. Igår var vi sedan på Hem och hälsomässa. Det var riktigt roligt! Bla så provade vi och köpte en slags depileringsverktyg som ser ut som ryktborstar. Tar bort både död hud och faktiskt också hår helt smärtfritt. Jag lyckades också eventuellt skaffa mig jobb. Jag pratade med Medborgarskolan om att undervisa hos dem och de nappade direkt. Tydligen är de i stort behov av lärare och engelska. Kanske kan det vara ett bra kombination för mig att få igång mitt eget. Tål att tänkas på.

På vägen hem var det storhandling som hällde. Jag köpte ett galler att sätta för dörren så inte mina små vildar ska springa ut varje gång jag måste ut.

Idag är det fullt upp. Mappa o syskonen kommer imorgon för att fira födelsedag. Så idag ska här bakas städas och fejas hela dagen lång. Först måste jag dock ner till stan och köpa kattmat och lämna in min mobiltelefon. Den mår inte riktigt bra.

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Vad roligt! Hoppas du får jobbet. Det skulle passa dig jättebra!

    Grattis i förskott!!

    SvaraRadera