måndag 23 mars 2009

Rambygge

Var kom snön ifrån?? Det skulle ju vara vår nu!
Igår kom grannen Paula med en present i samband med eftermiddagens våffelfika. Till låns visserligen men jag blev lika glad för det. Jag får låna hennes pojkväns gersåg när han är på semester i två veckor. Jippi!! Äntligen kan jag bygga bättre ramar!! Jag byggde en 50x50 cm igår och har en på 32x32 i sågen. Jag har inte spik till fler nu men som tur är är det ju billigt. Kan jag få sålt en talva eller så snart så kan jag köpa nya. Önskade mer virke av föräldrarna som en del av födelsedagspresenten i år. Det kommer så mycket idéer just nu att jag inte hinner med.

För övrigt har jag tappat rösten. Hände storasyster också när hon var på bättringsvägen så jag har bestämt att nu är jag det också. Idag får jag en fikagäst till.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar