söndag 22 mars 2009

Healing och film

Hmm....förkyldningen ger sig inte en tum. Får prova o meditera och ge mig själv healing idag och se vad vi kan åstadkomma. Jag blev förvånad igår. Hade storasyster på besök och hon hade ont i rygg och axlar. Så där ganska ordentligt ont hon kan få ibland. Trots att jag är dunderförkyld lyckades jag rensa ut en del av det onda och dessutom göra mig själv piggare. Just gårdagens patient är nog en av de få jag kan behandla när jag är sjuk själv och dessutom inte bli trött utan piggare av det. Jag höll på i nästan två timmar och sedan hade jag energi över att behandla min höft också. Ltckades trilla från en stol rakt ner på en stor färgburk i metall för ett halvår sedan och jag har fortfarande blåmärken kvar. Dessutom är det ett jack rakt in där det ser ut som om något försvunnit. Skumt.

Först ska jag nog se om jag kan få skivan jag brände att fungera. Den dummade sig igår så vi fick byta till Love Actually istället. Bra byte dock. Den är mysfilm. Precis vad vi behövde igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar