onsdag 25 mars 2009

Annons uppe

Hej!

Idag satte jag upp min lilla annonslapp i ett av grannhusen. Det var ett stort steg för mig. Det har inte riktigt gått in i skallen än att man inte längre bränner "häxor" på bål i det här landet. Det kändes bra när det väl var gjort. Små steg. Annars är det inte mycket att kommentera idag. Har tagit det lugnt. Beslutsångest värre över min framtid just nu. Våga eller gå säkra vägen?? Har fortfarande inte ringt handläggaren och sagt att jag nog borde hitta ett jobb först och med hjälp av den inkomsten utveckla min egen verksamhet. Går och funderar så det knakar.

Är sur över snön fortfarande. Men glad åt den härliga solen. Den piggar upp så trevligt.

Imorgon blir det upp i ottan. Före 06.00 avgår grannens bil mot dagens äventyr.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar