torsdag 19 mars 2009

Dagens fundering

Så är jag igång o funderar igen. Hur i hela friden ska allt lösa sig? När jag känner på mig något intiutivt så är det ett tecken att det är så jag ska göra eller så kommer det bli om det gäller nån annan. Det är sällan jag har fel. Men hur ska det gå till?? Det känns så starkt att allt bara kommer att lösa sig. Men hur kan det göra det?? Jag har inte en krona på sparkontot, har närmare 200 000 kr i studieskulder och skyldig mappa o mormor ett antal tusingar till. Jag har ingen bil och min bostad funar eg inte så bra att driva egen verksamhet i. Det går men jag får offra mitt vardagsrum. O ändå känns det så rätt? märkligt el hur? Vi får väl se hur det går. Antingen har jag rätt eller så får det bli en annan lösning helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar