lördag 20 juni 2009

Midsommardagen

Hejsan!
Jag har blivit riktigt kass på att uppdatera bloggen. Ska försöka bättra mig. Verkar som om jag kan få starta eget ändå. Men då måste jag ändra lite på affärsplanen och få in fler tjänster. Måste upp typ 160 000 kr i vinst första året. :S

Gårdagen var trevlig. Vi började redan 12:30 med lunch hos Mr R. Vår kompis Jennie skulle spela nyckelharpa på ett midsommmarfirande utanför stan. Vi åkte dit och dansade och lyssnade. Efter hemkomsten och eftermiddagsfika/dessert så åkte Miss M o jag hem o klappade katt och vilade öronen lite. När vi kom tillbaka efter en dryg timme måde vår värd inte så bra så vi flyttade festen till en annan kompis lägenhet. Där grillade vi o lekte med Xbox. Körens ordförande hade med sig konsollen, guitar hero och två dansmattor. Jag kunde inte dansa men guitar hero spelade jag första gången gick dåligt men andra gången rätt hyfsat. Cyklade hem till katterna vid 23 tiden.

Idag försöker jag få ordning på min telefon. Den säger att jag inte har nån mottagning när jag eg har fullteckning och spärrar alla användning. Ska uppdatera o se om det blir bättre. Kan vara så att 3 har haft problem också. Nån som vet? Får kolla hemsidan kanske.

Har nog inte sagt att det finns nya alster på konsthemsidan. Kolla in vet ja =)

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt mysig midsommar. Så fort jag och Oscar har fått tummun ur och bokat vår resa så kan vi bestämma när jag kan komma och hälsa på. Ska bli kul, var ju ett tag sedan sist :)

    SvaraRadera