tisdag 30 juni 2009

Äntligen blev det av!!

Helgen var väldigt lugn. Lördagen tillbringades hemma mestadels men jag han också med lite sol och bad med grannarna. I söndags var pojkarna och jag och badade i Evedal. Vår kompis Jenny kom till och även vår Uppsala-vän som var på tillfälligt besök. På kvällen var jag hemma och packade inför gårdagens utflyckt. Ja, för nu blev det ääääntligen av! Mimmi och jag tillbringade en lång dag hos Tina utanför Jönköping igår. Vi hann med både healing, spökjakt och att måla själstavlor. Tinas döttrar var också med och målade. Jätteduktiga var de! Vi ska ses igen den 16 augusti. Då kommer de förhoppningsvis ner till mig.

Healingbehandlingen var ganksa ordentlig må jag säga. Vaknade med en dundrande huvudvärk. Mimmi är helt slut idag och vill bara sova. Min huvudvärk kan iofs bero på åskvdert också. Det har hållt på i 1,5 timme nu och är still going strong.

Ska jag ha fler katter?? Det hade jag inte planerat... Paula kom häromdagen och frågade mig om jag visst nån som ville ha. En liten kattunge där hon bor riskerar att bli ihjälslagen :( Det får man inte tycker jag. Jag har bett Paula säga att hon hittat ett hem till den och så försöker jag lösa det. Den får bo i mitt kök så länge. Det är så synd att de som inte planerar att avla inte steriliserar/kastrerar sina katter. Det är inte rätt att slå ihjäl dem när de föds så där varje år. Jag vet att det är jättevanligt....men bara för att det är många som gör så så gör det inte det rätt. Börjar bli lite orolig att jag blivit med en katt till dock. Hur skulle det gå? Har ju knappt råd med de två jag har. Nån som vill ha el vet någon som vill? Precis som förra katten är det helt kritvit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar