torsdag 4 juni 2009

Lovad en bättre mic

Imorgon ska jag förhoppningsvis få en ny microfon. Jag ringde till en kompis som jag vet spelat in en hel del av sin egen musik och frågade om hon hade en mic till låns. Den ska tydligen vara rätt så bra med. Hur bra får vi se imorgon men allt känns ju som om det är bättre än Singstarmicarna. roligt roligt =)

Nån som kan spå fram min vinkelhake? Den har försvunnit och går inte att hitta nånstans. O hitta saker är inte mitt gebit direkt. Skulle behöva den till en ram. hmm..

Nu ska jag leta valmanifest. Glöm inte att rösta i veckan folket! Hittar du inte nån du tycker är bra så välj den mist dåliga istället. Hoppar vi över att rösta så kan det innebära att de främlingsfientliga partierna får så pass stor del av kakan att de får vara med och bestämma. O det vill vi väl inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar