fredag 28 augusti 2009

Pirrig!

Händelserik vecka! I tisdags åkte jag till Tina i Forserum. Gjorde en regression på henne, en konsultation med hennes moster och rensade hennes mammas hur från spöken och negativa energier. Rensningen tog tre timmar trots att vi var två. Efter det var jag helt slut!! och lite groggy. Men glad. Totte och Tilda fick följa med på besöket och verkade trivas bra.

Det räckte inte att vänta till konsultationen. Igår fick jag ringa Maria och be om råd. Hittade ett hus som ligger perfekt utanför Linköping. Blev jätterädd för att ringa och behövde hjälp att känna in om jag ska vänta el vad. Blev tillsagd att ringa och dessutom sätta ut annons i Östgötacorrespondenten omedelbums. Bara jag som är rädd tydligen. Det är dags nu. Hua....spännande är det. Har knappt kunnat koncentrera mig idag. Hoppas att huset fortfarande finns till uthyrning. Hade varit perfekt...om man bortser från att det spökar där.... men det har jag ju varit med om förr och kan ordna själv. Länk till huset

Får se vad som händer. Håll tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar