lördag 22 augusti 2009

Äntligen här igen!

Har fått önskemål om en uppdatering så här kommer den. Det har hänt massor sen sist. Jag har varit iväg på semester. Välbehövligt må jag säga. Sedan har det också tagit lite fart med allt. Tack alla snälla vänner som hjälper till att maknadsföra mig. Har gjort en hel del konsultationer på telefon och mejl till folk som bo långt bort och nästa vecka ska jag hem till en kompis mamma och rensa deras gård. De bor bredvid en gammal galjbacke så där är det liv i luckan kan ni tro. Vi har rensat ett par gånger på distans redan men det behhövs en grundlig energirensning i huset för att få lugnt där. Det bör man göra i sin bostad en gång om året i vanliga fall också och där är det aldrig gjort.

Imorgon ska jag göra en konsultation på telefon upp till Östersund tack vare att min förra kund var så nöjd. Det gjorde mig fantastiskt glad när morgondagenskund ringde och sa att hon blivit rekommenderad att ringa. Så så glad och stolt blev jag.

Nu ska jag iväg o handla. Sen bröllop =)

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att du är tillbaka. Så kul att det äntligen börjar rasa in lite kunder! Men det är ju så, gör man ett bra jobb så växer kretsen av sig själv sakta men säkert och man får många nöjda som kommer tillbaka.

    SvaraRadera