söndag 23 augusti 2009

Det gick bra!

Har precis gjort min första vägledning/konsultation med en person jag inte hade någon som helst information om innan. Jag hade bara ett namn. Och hon var nöjd med det jag fick fram! Hon kände att det mesta stämde. Jag fick verkligen jobba och det var jätteroligt! Vill göra mer, mer =)Hur läskigt nervös jag är innan så är det en sån underbar känsla när man lyckas hjälpa någon.

Nu ska jag försöka slappna av och somna. Det lär ta ett tag.... Jag var ganska trött och nere innan idag. Inte ledsen...bara rastlös så jag mediterade i över en timme för säkerhets skull så jag skulle komma tillräckligt "högt" energimässigt och inte bli trött. O nu har jag massor med energi över. Får ta fram spikmattan tror jag. Den brukar söva mig.

Såg en lägenhet ute i Ödeshög, Östergötland. Hmm.....hmm...... Längtar till min egen konsultation med Maria 17 september. Det är sannerligen frustrerande att man inte kan vägleda sig själv. Men men....nästan inget medium kan se för sig själva sägs det. Irriterande är det i alla fall.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar