måndag 28 december 2009

Julefrid?

Blir sämre och sämre på det här med att blogga märker jag. Tycker inte jag har så mycket att skriva. Mycket i huvudet snarare som inte är så spännande. hihi

Vet inte om jag skrivit det. AF har godkänt min affärsplan. Jag får starta-eget-bidrag från och med första februari. Under januari kommer jag att förbereda min företagsstart också i kombination med dagispraktiken. Just nu är det mycket tänkande och ringande. Möte med Skatteverket, banken, bidragsansökan etc.

Vi diskuterade andra och spöken på jobbet strax före jul. Jag är fortfarande försiktig med att berätta vad jag kan göra. När diskussionen kom upp kändes det dock som rätt läge att säga det. Det mottogs med entusiasm av de flesta och jag ska eventuellt åka hem till en kollega och gå igenom hennes gård. Skulle vara jättekul!! Har också fått tips på ställen jag kan vända mig till angående mina tavlor. Håller alla tummar jag kan.

Nu ska jag fixa inför dagen.....vink o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar