fredag 10 juli 2009

Kompensation

Måste lyfta bloggen lite från mitt senaste inlägg med att säga att det är roligt att se att se att läsarantalet kommit upp över 500.

Jag vill också tacka underbara Tina som lyssnade på mig sorg igår och lät mig uttrycka den utan att mina känslor blev värderade. Tack för att du tillät mig vara ledsen!!

Jag har också köpt en egen domän nu. För att få den så kort som jag ville var jag tvungen att byta namn på företaget. Jag använder mitt namn + ett namn som mina andliga väglerare säger sammanfattar min person. Egentligen är det ju betydelsen av ett ordet som sammanfattar men eftersom det också är ett namn så passade det bra tyckte jag. adressen är www.sophiegrace.net Den har inte kommit upp än eftersom jag valde att betala med faktura men någon gång nästa vecka bör det vara klart. Får också en officiell mejl. Ett steg i rätt riktning i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar